پیام نوروزی اوباما به زبان ساده !
اسماعیل هوشیار اسماعیل هوشیار

 


پرزیدنت اوباما در پیام نوروزی خود به حکومت اسلامی گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد که حکومتهای ایران و آمریکا از هم جدا باشند . چون حکومتها که هیچوقت جدا از هم نبودند. ما از زمانهای قدیم همه حکومتها را یا حمایت کردیم یا حراست . سید علی یادته چه نامه های برات نوشتم و آبروی خودم رو با خدای تو معامله کردم !؟ یادته چطورازپشت هواتو داشتم ؟ اصلا یادته که چطوری امام ره...رو با سلام و صلوات و ایرفرانس اوردیم و سالم تحویل خودت دادیم ؟ خب آخه بی انصاف اگه ماها نبودیم که تو هنوز چپوق میکشیدی و نمیدونستی پیپ چیه !؟ ؟ یادته همین چن وقت پیشا چقدرقایق خراب اسلامی نجات دادیم ؟ دکون اشرف رو هم که بالاخره تعطیل کردیم !


نیروهای دریایی ما با خطر راهزنی دریایی مواجه شده اند و دریانوردان ایالات متحده قایقهای اسلامی گروگان گرفته شده را نجات داده اند. میشل و من امروز بهترین آرزوهای خود را به همه آنهایی که دزدی های کلان را در سراسر دنیا جشن می گیرند تقدیم می کنیم و به شدت تکذیب میکنیم که خودمان بزرگترین دزد دنیا هستیم .


اوباما در بخشی از سخنان خود از مشارکتی که ایرانی تبارهای آمریکایی در غنای فرهنگی آمریکا ایفا می کنند تجلیل کرد و گفت این بروبچ ایرونی مثل اسب توی امریکا کارکردن وپول مالیاتو دادن واسه جنگ و غنا کردن...تاغنی شدیم.


او همچنین به موفقیت چپوندن اسکاربه کون فیلم ایرانی "جدایی نادر از سیم..... اشاره کرد که چقدربه خامنه ای حال دادیم . ولی از ایجاد پرده الکترونیکی انتقاد کرد و گفت نیازی به پرده نیست . اوباما گفت که سانسورزمانی خوب است که حکومت اسلامی کمی رام شود . بعد میتواند نه تنها مردم ایران را از برقراری ارتباط با خارج از این کشور باز دارد، بلکه جهان را از بهره مند شدن از همه چیز به جز 
منابع طبیعی ایرانی .... محروم کند و تشویق هم بشود ، ماها که خیلی چیزها برای به اشتراک گذاشتن داریم . بابا به چه زبونی بگم اگه یه کم با ما راه نیایی ؛ که میزنیم سروتهتو یکی میکنیم . دوره قایم موشک بازی دیپلماتیک تموم شده ها.


رئیس جمهوری آمریکا در عین انتقاد خیلی نرم و ملوس از رفتارهای حکومت اسلامی، تصریح کرد که اگر این حکومت "مسیری مسئولانه" در پیش گیرد، بیشترازگذشته در میان دولتهای جهان مورد استقبال قرار خواهد گرفت
 . بعد میتواند کهریزک را گسترش دهد و طبق قوانین اسلام خیلی مسئولانه سوارهرکه دوست داشت بشود . میتواند روزی یک ندا درخیابان بکشد و یک اسکاربگیرد . هرچقدر امریکایی دوست داشت گروگان بگیره ...اوباما گفت اگرحکومت اسلامی کمی مدنی شود تمام ماها پشتش رو مثل همیشه میگیریم . اوباما درپایان پیامش برای ظهوریک مهدی جدید و مدنی دعا کرد . برای خامنه ای آرزوی سلامتی کرد . برای اسکاردهندگان آرزوی صبروبردباری کرد . برای هیلاری آرزوی طاقت مضاعف کرد . برای رضا پهلوی آرزوی کمی آی کیو کرد . برای رجوی آرزوی کمی شهامت برای ظهور... برای اسد آرزوی رفتن کرد .....برای رسانه های اشکول فارسی زبان که پیامش را کیلویی منتشر کردند آرزوی دستمال ابریشمی یزدی کرد ....درهمین آرزو کردنها بود که سخنگوی کاخ سفید بیخ گوشش گفت : وقت تمومه ؛ خفه شدیم ازاین همه آرزو ....یه تانکیو بگو تمومش کن ، گاگول !


و اوباما اینگونه پایان داد....بنابراین در این فصل شروع های تازه، حکومت اسلامی باید بداند که ایالات متحده آمريکا 
بن لادن راهم که خودش ساخته بود ...وقتی شاخ شد ، فرستاد ته دریا و الان حاجی داره به کوسه ها قرآن درس میده و آیا همانا قذافی را ندیدی؟و آیا حاج مسعودبرایت درس عبرت نشد ؟ آیا یادت هست که حاج مسعود چطور نوید میداد که : همه دنیا زانو زد به جز ما و ما همانا روی دیگر دیالکتیک هستیم در تمام هستی و اینا....حال بنگر که درچه روزگاری کف کرده است ؟ واینگونه ما در پی آینده ای با ارتباطات عمیق تر بین حکومتها هستیم وآیا فراموش کردی که خودمان آوردیمت و نشاندیمت روی شانه های مردم . دیگه واسه لوطی ملق نزن . ما خواستار این هستیم که زمانی نزدیک  پرده الکترونیکی کناررفته و صدای تمام عظماها شنیده شود؛ فصلی که در آن درک متقابل و امیدهای مشترک ما به عنوان حکومتهای جلنبر بر بی اعتمادی و ترس غلبه می کند !

التینکیو والری والماچ  ییحلون

Tank you and Happy Everyday noroz mobarak khamene joon.
 
 
دوم . فروردین .1391

March 21st, 2012


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها